W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

„Biznes w Częstochowie” – w tej grze nasz Uniwersytet jest damą!

„Biznes w Częstochowie” pod takim hasłem wydana została pełna talia kart do gry. Wśród nich znajdują się dwie karty: dama kier i dama karo. Na nich zostało umieszczone logo Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie wraz z logo oraz danymi kontaktowymi. 

- Same karty mają dwie funkcje - nadają się do gier tradycyjnych, powszechnie znanych, ale także mogą służyć w rozgrywkach takich jak „memory”. Gra pomaga ćwiczyć pamięć i koncentrację, świetnie wpływa na budowę więzi wśród uczestników rozgrywki – wyjaśnia Jakub Stachurski, pomysłodawca talii kart oraz wydawca „Zdrowej Częstochowy”. – Innym atutem gry jest fakt, że karty służą promocji lokalnego, częstochowskiego biznesu. Na kartach umieściliśmy informacje o firmach. Są to różnorodne przedsiębiorstwa, z rozmaitych branż. Dzięki grze promują się i zyskują konieczny do prowadzenia działalności rozgłos. 

W trakcie promocji gry „Biznes w Częstochowie”, która odbyła się z udziałem Prezydenta Częstochowy, podkreślano walory gry. Pochwały płynęły ze strony władz miasta, ale także przedsiębiorców biorących udział w przedsięwzięciu. 

- Dla Częstochowy ważny jest każdy przedsiębiorca, bo to są miejsca pracy – przekonywał Krzysztof Matyjaszczyk, Prezydent Częstochowy. 

- Bardzo istotną rolę pełnią w procesie rozwoju miasta uczelnie – wtórowała Anna Tymoszenko, z Centrum Obsługi Przedsiębiorców częstochowskiego Urzędu Miasta. – Przedsiębiorcy dopytują o nowoczesne i nowatorskie kierunki studiów prowadzone przez m.in. przez Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie. Liczy się dla nich potencjał, którym dysponują ośrodki akademickie w mieście, bo to potencjalni pracownicy w prowadzonych przez inwestorów firmach. Stąd bardzo cieszę się, że Uniwersytet zdecydował się na udział i zaprezentowanie się w grze. 

Karty będą dostępne w sprzedaży w kilku punktach w Częstochowie: Szafa Gra, Balonowe Love, Restauracja Edel'Veys, Barber Shop Mensky, Alfanet, DWD i w redakcji „Zdrowej Częstochowy”. Cały przychód ze sprzedaży kart zostanie przekazany na częstochowskie schronisko dla bezdomnych zwierząt. Cena kart to 20 zł. Pierwsze talie już trafiły do nabywców!

Pełna tali kart
Jest to pierwsza gra miejska wydana pod patronatem Miasta Częstochowy.

Na zdjęciu: Dr hab. Edmund Golis, prof. UJD (dyrektor Centrum Transferu Wiedzy w Obszarze Nauki i Sztuki UJD) odbiera z rąk Prezydenta Częstochowy Krzysztofa Matyjaszczyka podziękowanie za udział w stworzeniu gry

434894039_1567461147434724_474787242073558547_n

karty2

 media o tym:

- "Zdrowa Częstochowa"  (media społecznościowe)

- TV "Orion"


 foto i opr. dr Marek Makowski, Dział Komunikacji i Marketingu UJD

 

 

Data dodania: 04 kwietnia 2024