W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Projekt UJD pt. „Podniesienie kompetencji kadry kierowniczej i administracyjnej UJD w Cz-wie” został wybrany do dofinansowania

Miło nam poinformować,  że w ramach Działania 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 projekt złożony przez Uczelnię w naborze nr  FERS.01.05-IP.08-002/25  pt. „Podniesienie kompetencji kadry kierowniczej i administracyjnej UJD w Cz-wie”, opracowany przez Panią Annę Bojarską i Panią Martę Srokę, po pozytywnym zakończeniu etapu negocjacji, został wybrany do dofinansowania w kwocie 1 116 662,44 zł

Projekt przewiduje realizację następujących szkoleń: 

· szkolenia dla kadry zarządzającej podnoszące kompetencje zarządcze, cyfrowe, na rzecz zielonej transformacji (kluczowych w procesie zarządzania uczelnią) wynikająca z dynamicznych zmian w otoczeniu uczelnianym i coraz większych wymagań stawianych kadrze zarządzającej (jako menedżerom) w związku z rozwojem środowiska cyfrowego i zmianami proklimatycznymi oraz szkolenia podnoszące kompetencje dodatkowe, głównie przekrojowe i merytoryczne

· szkolenia dla kadry administracyjnej pomocne w nabyciu nowych umiejętności i wiedzy niezbędnej do wykonywania obowiązków zawodowych w dynamicznie rozwijającym się środowisku cyfrowym i w związku ze zmianami proklimatycznymi oraz podniesienie innych kompetencji niezbędnych w pracy zawodowej, głównie merytorycznych, wynikających z obowiązków na danym stanowisku pracy, wpływających na lepszą jakość tej pracy, produktywność, satysfakcję pracownika, większą pewność siebie i poczucie bezpieczeństwa w zawodzie

Szkolenia rozpoczną się w lutym 2026 roku.

Oprac. Kamila Opara (Biuro Projektów Rozwojowych i Edukacyjnych)

Data dodania: 17 grudnia 2025